18.10.06

Botswanan akaatit


*
En nyt kehtaa TAAS todistella rakkauttani; vaikuttaa kai epäuskottavalta, että rakkauteni kohde näin heittelee! Toisaalta 'Varium et mutabile semper femina'.
Ja ovathan ne entisetkin rakkaudet edelleen tallessa. Ja tämäkin rakkauden kohde on yhteinen niin monen muun helmeilijän kanssa; vai mitä Ninde ja Katri?
*
Näin nyt kuitenkin pääsi käymään. Sain tänään aivan uskomattoman upean lähetyksen HelmiQ:lta. Ihaninta ihmetystä ja ihailua aiheuttivat todella syötävän ihanat Botswanan akaatit. Ei mitään väliä vaikka kuume yrittää kohota, nenä vuotaa ja päätä ja selkää särkee;
*
Tein omasta mielestäni tähän astisista kauneimman kaulakoruni. Noiden upeiden akaattien lisäksi siinä on makeanveden helmiä ja ruusukvartsia sekä ihan hiukan hopeaa.
Kuva ei tietenkään tähän aikaan yöstä onnistu, mutta varmasti yritän kuvata vielä uudelleen.

*

*
Eikä tuo ruusukvartsi-sydän ole vahingossa ylösalaisin; ajattelin, että koru on aivan riittävän hempeä ilman sytämiä ;-)
*
j.k. Olen taas käyttänyt kiinnityshelmien sijasta ihania hopeoituja scrimp'ejä sekä vaijerin 'ohjaimia' (wire guardian) - niin näppärää!!!
*

8 comments:

  1. Slurps. Kuola valuu... Botswanan akaatteja... Onko niitä tuollaisia neilöitäkin? Tahtoo niitäkin! Koru on todella kaunis!

    Mä olen vasta raaskinut hipelöidä omiani, ja senkin pussin päältä, etteivät raukat vaurioidu kosteudesta ja suunnitella käyttökohteita.

    Ehkä mun nyt pitää jättää tää sun blogi ja mennä nukkumaan. ;)

    ReplyDelete
  2. Ooooh...Upea!

    Mutta mitä mitä, miksi minä en löydä noita b agatteja HQ:n sivuilta. Onko Pia bannanut mut akaattiosastolta, etten ryöstäisi kaikkia?



    t.ninde

    ReplyDelete
  3. Yksi botswana-akaattifani ilmoittautuu! :D Olen tilannut niitä 3 nauhaa, mutta en ole raskinut käyttää kuin muutaman helmen...

    ReplyDelete
  4. Voi Katri, kyllä minua nauratti tuo sinun loppukommenttisi yöllä :-D Kiitos siitä!

    Ninde, et sinä missään 'pannassa' varmasti ole; minä vain olen erityisen nopea käänteissäni?! Kun saan näytteen, tilaan heti sellaista, mihin ihastun!!

    Julia! Ala käyttämään niitä HETI, että voit sitten tilata hyvällä omallatunnolla LISÄÄ!! Joo-joo, niin se on ;-D

    ReplyDelete
  5. Löysin blogisi sattumalta ja ihastuin koruihisi kovin.

    Pienenä toiveena kuitenkin seuraavaa: katsotko, että tekstin väri on tarpeeksi tumma, jotta sitä valkoiselta pohjalta voi pinnistelemättä lukea. Kiitos!

    t:satunnainen matkailijatar

    ReplyDelete
  6. Hip!

    Kaunista taas! Kuten pyysit nyt on vieraskirja =)!

    ReplyDelete
  7. Kiitos vierailuista!
    Satunnainen matkailijatar; Kiitos huomiostasi: valitsen tekstin värin kulloiseenkin koruun sopivaksi - tiedostin kyllä, että ruo vaalea rosa on kovin vaalea ja vaikeasti luettava... Silti sitä käytin kun muut sävyt olivat vääriä ;-)
    Lähdenkin katsomaan Raiisan blogia...

    ReplyDelete
  8. Ihan pakko kommentoida tätä herkkua, on tosi tyylikäs ja naisellinen!
    Kati

    ReplyDelete