15.7.13

Arvonnan tulos

Heräsin aamulla jo ennen kuutta. Takaisin kotona olin yhdeksän jälkeen. Tässä osa saaliista ;-)

...vadelma, vaapukka, vaarain...



Oli ihana poimia, kun maasto oli kohtalaisen kivaa, oli viileää, marjoja oli paljon ja eivät ole vielä liian kypsiä vaan pysyivät hyppysissä. Vadelmien poimimisesta tykkään, mutta mustikkametsät ovat liian täynnä surisevia seuralaisia, ei mun juttu.

***

Jaa, sitten viimeinkin arvonnan tulos.
Onnettaren suosikki on Tanja V., jolle lähtee ompeluaiheinen kirja, en kerro aivan tarkkaa kirjan nimikettä, että olisi hiukkasen yllätystä sitten postia avatessa!


***

Olen ollut aivan viimeisen päälle korunteko-inspiraatiota vailla! Mallejakin olen piirtänyt ja ottanut välillä tarvikkeita esille, mutta ei synny ei. Annoinkin itselleni luvan tehdä mitä tahansa muuta; vadelmat kypsyivät siis juuri parahiksi. Palaillaanpa joskus myöhemmin korujen merkeissä!

***

9 comments:

  1. Herkkuvadelmia! Nam :)

    ReplyDelete
  2. Makeannäköisiä vadelmia, nam. Kirjaa odotellessa :)

    ReplyDelete
  3. Herkullisen näköisiä. Vadelmat on mun marjasuosikkeja. Meilläpäin ne vaan eivät vielä ole kypsiä.

    Ennenkuulumatonta ja -näkemätöntä, että sulla ei synny koruja. Onneksi aina ei oo pakko. :)

    ReplyDelete
  4. Herkullisilta tosiaan näyttävät. Mä menen kyllä mustikkametsäänkin, kun en raaski jättää rahanarvoisia marjoja metsäänkään. Surisevat seuralaiset eivät mua pahemmin häiritse, mutta niitä matelevia en välittäisi kohdata.

    Koruntekoinspiraatio puuttuu täysin täältäkin, ja jopa tietokone on pysynyt aika lailla kiinni. Sadepäivää tässä odottelen, silloin olisi hyvä hetki päivitellä näitä blogimaailman kuulumisia.

    ReplyDelete
  5. ihania vadelmia nauti lomafiiliksestä jos ei koruja synny, sun korut on kuitenkin upeita sitten kun niitä syntyy

    ReplyDelete
  6. Voittajalle onnittelut! Itse en vattuja pysty syömään, jostain syystä närästää yksikin marja.

    ReplyDelete
  7. What a lovely harvest! :) The Finnish forests must be dreamy in the summer!

    ReplyDelete
  8. Jos sä kadehdit mun kantarelleja niin mä kyllä kuolaan noiden vadelmien perään!

    ReplyDelete
  9. voi miten herkullisennäköisiä vadelmia - tai vaaramia, niinkuin meilläpäin on tavattu sanoa :) vesi nousi kielelle, slurp... tuota koruiluinnostuksen kateissaoloa tuntuu olevan liikkeellä, minäkin sitä podin koko lomani, kunnes eilen taas löytyi intoa ja ideaa :) niin ja onnea tanjalle voitosta :)

    ReplyDelete